Najczęściej zadawane pytania
Znajdź odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące Bojar Logistic
Bo liczy się jakość a nie ilość
Znajdź odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania dotyczące Bojar Logistic
Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania
Rekrutacja do naszej firmy jest stale otwarta, ze względu na rozwój naszej firmy i poszerzanie naszego taboru poszukujemy kierowców na nowe zestawy.
W przypadku chęci dołączenia do naszej firmy od kandydata wymagamy ukończonego 16 roku życia, w przypadku wątpliwości i podejrzeń co do wieku egzaminator ma prawo poprosić o podanie zdjęcia legitymacji / pierwszych 6 cyfr peselu.
Pozostaje Ci cierpliwie czekać, na sprawdzenie go przez zarząd firmy, mamy na to 96h na wyniki należy oczekiwać na discordzie naszej firmy, tam po sprawdzeniu podań wstawiamy wyniki.
Jeśli twoje podanie z jakiejkolwiek przyczyny zostało odrzucone, a spełniasz wszystkie wymogi możesz zgłosić chęć dołączenia do firmy wysyłając je ponownie po upłynięciu 24h od sprawdzenia wcześniejszego.
Główne centrum logistyczne Niemieckiego oddziału firmy znajduje się w miejscowości Soltau pod Hamburgiem, natomiast mniejsza baza przeładunkowa oraz siedziba podwykonawcy Oblaz Logistica znajduje się w gdyni niedaleko portu BCT.
Nie, nasz projekt nie jest odwzorowaniem realnej firmy na licencji, cała firma została wymyślona przez szefa, a malowania i logo są chronione własnością intelektualną.
Tak, jako jedna z nielicznych firm w polsce posiadamy rozległą scenę autorskich modyfikacji które pomagają w lepszych odczuciach z gry, czy samym wyglądzie.
Nasz system BMS w wersji 2.7.7 umożliwia kompleksowe zarządzanie flotą: monitorowanie tras w czasie rzeczywistym, zarządzanie HR (kierowcami), integrację z flotą pojazdów i generowanie raportów efektywności.
Dysponujemy ponad 40 nowoczesnymi zestawami, dedykowanymi do transportu chłodniczego oraz kontenerowego, w tym marki takie jak Scania, Volvo, Daf, Renault.
Rekrutacja trwa przez cały czas. Po złożeniu podania w ciągu 24 godzin zapraszamy Cię na rozmowę głosową, a następnie przechodzisz egzamin praktyczny — jazdę próbną ~250 km z naszym egzaminatorem.
Regularnie modernizujemy nasze autorskie malowania — nowe wzory i zestawy pojazdów, zgodne z normą Euro 6, trafiają do floty w miarę możliwości i potrzeb firmy.
Specjalizujemy się w transporcie chłodniczym oraz przewozach kontenerów morskich zarówno w kraju, jak i za granicą, oprócz tego posiadamy 6 tandemów z zabudową kurtynową i 4 cysterny paliwowe.
Tak — oferujemy stałe zlecenia, terminowe płatności, karty paliwowe oraz ubezpieczenia, a także możliwość integracji z naszą flotą premium.
Tygodniowo udostępniamy ponad 100 ładunków, co świadczy o stabilności i aktywności firmy.
W flocie dominują pojazdy normy Euro 6: Scania S, R, Volvo FH4, FH5, Renault T-Range, Daf XG — wszystkie przystosowane do różnych rodzajów ładunków.